2012. szeptember 20., csütörtök

KR: Before the Dessert




KR: Before the Dessert (original flacid version)

KR: Before the Dessert (erect version)

Itt vannak hát a Dirty Phantasy ötletíró pályázat nevezőinek ötletei alapján készült rajzok, és elindult a szavazás is! Máris olvashatjátok KR (18) piszkos fantáziáját, lejjebb gördítve pedig szavazhattok is rá, vagy a többi nevező munkájára! Sok sikert kívánok az összes résztvevőnek!

KR (18) piszkos fantáziája:


"szia! kigondoltam valamit.. említetted hogy megcsinálod felismerhető és nem felismerhető változatban is.. velem meg a barátommal, a nem felsimerhetőben szeretném ha maradnának a testi adottságaim..
szóval úgy képezltem el a dolgot egy modern konyha étkezője.. gyertyafényes vacsi félhomáyl borospoharak az asztalon és a fiún fekete ing fehér nyakkendővel.. a lányon meg ez a fűző amit linkeltem fekete harisnyatrtóval meg harisnyával.
Ez a kép inkább erotikus jellegű legyen. ennyi ami eszembe jutott, aztán ki ne nevess:D 
és a pasin nem kell hogy teljesen rajta legyen a ruha"

English:
"Dinner by candlelight in a modern kitchen, wine-glasses on the table. Black shirt on the boy with a white tie, and the girl wear a corset with black stocking.
Make this picture only erotic. The guy not must to wear his dress totally."




Szavazás (voting)


Szavazni csak egyszer lehet, egyetlen nevező piszkos fantáziájára.
Kérek mindenkit, hogy az ötletre szavazzon, ne a rajzra!
A szavazás október 20-án éjfélkor zárul.

You can vote only once, on one dirty phantasy.
Please, vote the idea, not the drawing!
The voting will be closed at 20. oktober, 23:59!

8 megjegyzés:

  1. hol a fekete harisnya? :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, az sajnos lemaradt... csak a kép közzétételekor vettem észre :S
      Mahat fantáziájáról is lemaradt, de azt még a kép befejezésekor észrevettem és korrigáltam.

      Törlés
    2. az már biztos lekerült a vacsi közben ;)

      Törlés
    3. ami nem hízlaló, inkább alakformáló? :P

      Törlés
  2. szia ! Tetszik ahogy elkészítetted, a hiányosság ellenére is. ( ami eléggé mellékes) Eléggé szabad kezed adtam neked és bejön, ahogy megcsináltad.
    KR voltam :))))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszik! Féltem, hogy nem fog, ezért is fogtam vissza kicsit a rajzot, nem mertem nagyon elrugaszkodni. Ha bármikor máskor is szeretnél még rajzoltatni, írj nyugodtan!

      Törlés
  3. Ez nagyon jó! Romantikus és erotikus egyszerre! Nagyon felizgat! ^^

    És mondd KR, tényleg ekkora van neki? :P

    VálaszTörlés