2012. október 24., szerda

Dirty Phantasy | The winner is: NANA



| kizárólag magyar lányoknak |

::::::::::::  Eredményhirdetés!  ::::::::::::

Nos hát, a pályázatra való jelentkezés augusztus 12-én lezárult! Összesen négy nevezés érkezett, ami mindenképp örömteli, azonban kicsit csalódott is vagyok, mert azt hittem, hogy sokkal többen fognak jelentkezni. Legközelebb kiírom a pályázatot majd külföldieknek is, illetve remélem, most hogy láttátok, hogy zajlik (és miután a nyereményről is szó lesz), legközelebb ti magyarok is többen jelentkeztek!

Október 20-án lezárult a szavazás, a nyertes pedig, aki az 5.000 Ft értékű ajándékcsomagot kapja, nem más, mint

::::::::::::  NANA  ::::::::::::

Gratulálok!
És hogy mi a nyeremény? A jövő héten fog kiderülni!

A nyertes rajzot, a leírással együtt itt tudjátok megtekinteni.

The winner of the competition is Nana, with her Dirty Phantasy, The Nightclub Foursome! Gratulation!

The winner is Nana, with 28 voting!


You can see the results here.

1 megjegyzés:

  1. Pedig azt hitem én nyerek!!! :(:(Sokáig az én ötletem vezetett a szavazáson!! :(:(:( na mindegy majd legközeleleb
    Gratulálok Nana! Sok sikert hogy egyszer neked is valora válljon a fantáziád! :P :D:D

    VálaszTörlés